Tuesday, April 29, 2008

Pelawat?


Aku terima pelawat? Ops! Aku bukan di hospital dan aku tidak sakit … cuma seorang rakan semasa bekerja di Ford / AMI dulu datang melawat aku kerana dia sedang bercuti di sini bersama isterinya selama seminggu.

Terima Kasih Amarjip : )

Rasa terharu juga apabila dia bersusah payah menghubungi aku untuk memastikan yang aku tahu beliau berada di sini. Terasa semangat ke’Melaysia’an amat kental semasa aku perkenalkan dia pada rakan sepejabat. Tak kira kaum apa pun … kita tetap bangsa Malaysia dan apabila berada jauh dari negara, semangat itu menjadi lebih jitu.

Hmm …aku bangga jadi anak Malaysia. Huh! Macam tak percaya jer aku cakap macam ni.

Apapun, terima kasih Amarjip di atas segala nasihat dan petua untuk terus bertahan di negara orang. Sebagai orang yang lebih berpengalaman, aku akur pada setiap kata-katanya.

Dan aku akan berjumpa dengan dia lagi … malam ini ... : )

Ahau - Dee

No comments: