Tuesday, April 29, 2008

Peranggg !!!


Aku rasa dah sampai masanya untuk aku isytiharkan perang secara besar-besaran dengan segala benda yang membelenggu aku sekarang ini. Masalah besar akan menanti aku sekiranya aku terlalu mengikut arus. Hidup atau mati - itu saja pilihannya. Tidak boleh berdolak dalih lagi.

Bak kata Enida semalam, "bad habits are hard to break" dan ianya kini sudah sampai di tahap yang cukup kritikal. Aku perlu lakukan dengan segera !!!

Aku akan bercerita dengan lebih lanjut mengenai peperangan ini. Sekurang-kurangnya dengan pengumuman ini akan menjadi satu lonjakan bagi aku dan satu peringatan agar tidak terus lena dibuai mimpi.

Masa tidak menunggu akan lagi ... orang lain sudah ke bulan tapi aku masih di sini.

Peranggg !!!

Ahau-Dee

2 comments:

Anonymous said...

Now that you have declared war, menang esok kena declare jugak tau hehe

(notice how I have avoided mentioning k.a.l.a.h? It's not an option kan?)

Ahau - Dee said...

Yup!!!

Aku tak akan kalah lagi dan aku akan terus menang !!!

No worries, I'll update you the progress

Ahau - Dee