Monday, June 9, 2008

Caroline's Lunch

Monday ... 9th June ... 2.30 pm

Tak ada quotes of the week minggu ni sebab Katie (chairperson for this week) decided not to have it.

Dan apa yang nak aku ceritakan kali ni tak ada kaitan dengan Quotes pun cuma aku rasa kelakar selepas belanja Caroline lunch tadi sebab dia tu baik sangat dengan aku. So, we had lunch at Popi Cafe dan aku order Salmon Curry Pot ($7). Atas cheese & Salmon & kat bawah dia nasi ... kecil sangat portion dia.

Caroline pulak order Blueberries, Yogurt & Seeds setelah berfikir punya lama. Then, she waited for almost 1/2 hour untuk dapatkan meal dia. Bukannya ada customer lain pun. Aku pun tak sabar-sabar nak tengok macam manalah rupa meal tu .... so ginilah rupanya ...



Dia orang letak yogurt, blueberries (i think frozen punya) dan sunflower seeds & bijan ... itu jer ... dah lah ambil masa yang lama ... macam tu jer lunch dia ... he he he ... harga dia pulak $11.

Lepas tu aku beritahu Caroline ... nanti you datang Malaysia, I will show you apa maknanya ... Lunch ... he he he .

Ahau-Dee



No comments: