Monday, August 4, 2008

Minggu Bertukar Warna


Dah lama tak nampak pelangi ... pagi ni, dalam perjalanan ke office ternampak pelangi di Newmarket. Cantik tapi tak dapat nak captured sepenuhnya dengan my handphone. Kalau guna camera tentu lebih baik gambarnya.

Kalau perhatikan betul-betul, ada dua pelangi - satu dekat bangunan kuning tu dan satu lagi dekat dengan pokok tapi tak berapa jelas. Itu yang terpanggil nak letakkan dalam blog ni.

Anyway, thought for week untuk minggu ini dari Jonathan Swift ...

May you live all the days of your life.

Semoga minggu ini dan minggu-minggu seterusnya akan seindah pelangi. New Zealanders pun sedang bergembira apabila All Blacks berjaya membalas dendam dengan mengalahkan Wallabies 39 - 10 di Auckland pada hari Sabtu lepas. Satu perlawanan yang amat menarik dan membanggakan semua warga Kiwi.

Ahau - Dee

2 comments:

wizcakes said...

Dee, you were there, at that instance when the rainbow crossed the sky. It was meant for you to see, for you to hope for you to continue wishing for the best. So, Dee, consider yourself lucky and blessed to have witness kejadian Tuhan. I dah lama dah tak nampak rainbow. My luck is running dry.

Take care.

Ahau - Dee said...

Thanks Wiz,

Memang la ni I tengah dapat semangat baru to go through life walaupun banyak cerita disebaliknya.

Believe or not, since my posting ni sampai hari ni (14th Aug) dah 3 kali I nampak pelangi ... besar, cantik dan dekat. You are right. I'm blessed.

You take care too :)