Friday, June 5, 2009

Jejak Kasih ... Ha ha ha


Setelah hampir 5 tahun tidak berjumpa dan kembali berhubung sejak setahun yang lalu melalui blog, akhirnya barulah Ahau-Dee berkesempatan berjumpa dengan si Tepak Sireh yang berada di Auckland semalam sebagai finale jelajah New Zealand beliau.

Ahau-Dee mengenali beliau sejak tahun 1997 dan our friendship macam biskut 'chipsmore' - kejap ada, kejap tak ada ... he he he. Apapun, friends are forever kan ... walaupun tak jumpa tapi bila dah jumpa ... 5 tahun punya cerita boleh dirumuskan dalam masa 5 jam ... ha ha ha. Beliau tidak banyak berubah dan masih macam dulu ... bla bla bla (kena tapis tak boleh cerita dalam blog ni ... ha ha ha)
Kami pergi makan di Kaya + Toast, Ahau-Dee membawa Tepak Sireh melihat 'night life' di Auckland dan sambung pula makan di salah satu Indian Restaurant di sini sebelum mengucapkan 'Selamat Tinggal'.
Dan perjumpaan seterusnya akan berlangsung di Miri pulak sebab Ahau-Dee tidak pernah ke sana. Bagus jugak ada kawan di merata tempat ni kan ... he he he . InsyaAllah, bulan December nanti okay : )
Ahau-Dee

4 comments:

myrod88 said...

ni ke bro yg bro kata muka sama cam saya? hahaa. kalau tau boleh jumpa dan bandingkan muka kami direct. hehe.

Ahau - Dee said...

ya lah tu ... muka mungkin ada iras-iras jer tapi dari segi gaya dan beberapa aspek yang lain memang sama ... ha ha ha

Bro ada beritahu dia pasal Odie tapi takut nak kacau student malam2 ... kan korang ni selalu sibuk :)

kalau tidak boleh jumpa kan?

Rush Murad said...

Dee, thanks for ur hospitality!! sgt2 appreciate.. kalau ler ada banyak masa kat sana, pasti ler lagik banyak aktiviti sampingan yg kita buat.. kan? :D

diddy - dia sengaja tak nak bagi jumpa i dgn kawan2 dia di Auckland... :/

Ahau - Dee said...

You are most welcome Shidy ... tu lah kan, macam tak cukup masa untuk berhoyeh di Auckland dengan ko ... ha ha ha

Bukan tak nak bagi jumpa Diddy, takut segala rahsia terbongkar ... ahaks!!!