Friday, May 9, 2008

Ada ...

Di saat aku 'hilang' dan sedang dalam pencarian ... aku tahu Tuhan masih menyayangi aku dan Tuhan sentiasa 'ada' di sisi aku dan sedang menunjukkan jalanNya.

Thanks Enida for your sms ... it means a lot to me : )

Thanks Mas for your sms ... walaupun tengah jaga Abah you still worried about me : ) ... my prayers to Abah - get well soon !

Thanks 'sayang' for your sms ... and I love you more : )

... dan ramai lagi rakan-rakan yang menghantar email dan memberi kata semangat serta sentiasa yakin dengan aku. Thanks guys for being there for me.

Thanks Sabrina untuk kata-kata ini :

"Tuhan selalu menguji hamba2Nya hanya ke tahap yang boleh ditanggung oleh mereka"

Terima Kasih Tuhan di atas segalanya ... di atas segala apa yang aku 'ada' ...

... kini !

Ahau - Dee

May 9, 2008

No comments: