Saturday, November 15, 2008

The first step ... mungkin ...

Sebelum ini tidak pernah ambil pusing tentang apa saja new gadget yang berada di pasaran. Bak kata orang ... tak ambil 'pot' pun. Selagi ianya tak diperlukan untuk kerja ... malas nak ambil tahu. Nak beli digital kamera pun kena berfikir dua tiga kali. Handphone pulak yang paling murah dipasaran.

Sejak datang ke bumi kiwi ni ... barulah rasa betapa mudahnya berjalan dengan GPS, betapa cantiknya gambar-gambar yang diambil dengan DSLR dan best jugak dengar lagu dari iPod. Bukan itu saja, sejak datang ni barulah mula tulis blog dan dah jadi addicted dengan facebook. Kalau tidak, orang suruh masuk myspace ker, friendster ker ... tak pernah di layan.

Buat permulaan, baru saja dapatkan the new iPod nano - 4th generation untuk diri sendiri. Mula tu nak beli iPod touch tapi takut tak digunakan sangat ... maka mulakan dulu dengan iPod nano.

Thanks to Kee sebab tolong beli & engrave nama lagi.

Thanks to Odie sebab telah menyumbangkan hampir seribu lagu ke dalam iPod baru ni ... he he he.


Untuk pengetahuan kawan-kawan di Malaysia, student-student Malaysia di sini amatlah kaya raya dan sentiasa up-to-date dengan segala gadget baru ... cakap saja ... iPod Nano (dia orang tak pandang ler), iPod touch, Blackberry, DSLR ... semuanya ada lah. Belum masuk handphone lagi.

Yang kita ni baru nak belajar ... he he he. Tak per .. yang penting tak terlambat. La ni tengah mengintai GPS dan DSLR pulak ... tapi tunggu dulu kut sebab poket dah koyak rabak ... ha ha ha

Ahau-Dee

4 comments:

VimmiYasmin said...

uisssssHhHhh

best banget !

Ahau - Dee said...

memang best pun ... he he he

Anonymous said...

ahhaha~u dah terinfluence with those students....jiwa muda!!!
itu bagus!!!!!=D

Ahau - Dee said...

betul tu Enny ... age is just a number ... ha ha ha