Monday, October 27, 2008

Jalan-Jalan Ahau-Dee : Mt Ruapehu


Saya baru sahaja kembali dari Mt Ruapehu untuk bermain ski buat pertama kalinya. Malah inilah juga kali pertama saya melihat salji ... he he he ... ada beberapa cerita menarik yang berlaku tetapi saya terlalu penat untuk bercerita cuma saya ingin berkongsi beberapa keping gambar sebagai pembuka cerita Jalan-Jalan Ahau-Dee di Mt Ruapehu.





Terima kasih kepada Syamim yang sudi menemani saya dan menjadi ski instructor saya. Satu pengalaman yang tidak mungkin akan dilupakan.
Ahau - Dee

6 comments:

diddy said...

best kan skiing. i wonder how many times u had fallen and struggling to get up. all first timers did that. saya pun. hehe.

Ahau - Dee said...

ha ha ha ....

Bro rasa bukannya skiing tapi falling. Ada cerita menarik ... nanti kita sembang2 masa dinner.

Wiz said...

Deeeeee!! I was there at the fringe of Mount Ruapehu, but there weren't enough snow to grant us the opportunity to go skiing. The pics look great and you too. Tapi mcm kejong je ha ha ha. You looked like you are stuck in the snow.

Yup, will bring some cakes and you can finish up your stories.

Imran Razali said...

It's good if you had a good time there. :D

It was fun actually, but I'm just plainly terrible at skiing.. therefore I can't be bothered to ski again..lol

Ahau - Dee said...

Wiz,

Itu gaya jer ... memang tak gerak pun ... tu yg nampak kejong jer ...ha ha ha ... next posting baru nak cerita apa yang berlaku kat atas tu ... he he he ... bukan ajer stuck, dah tenggelam pun ... ha ha ha

Ahau - Dee said...

Imran,

Kita serupa ... ha ha ha ... rasa kaki macam keras jer. Pening syamim nak mengajor ... ha ha ha